mandag den 13. december 2021

13. december DER ER KRIG I EUROPA JULEKALENDER


13. december

Ved I godt, hvad der sker når jeg deler oplysninger om Putin og krigen i Ukraine.
Når mine ord bliver delt, så sidder der rundt om i verden og ikke mindst i Rusland en hær af trolde som angriber.
Det er både betalte trolde og nyttige idioter.
Da jeg delte billeder af mit lys i vinduet på mindedagen for millioner af ofre for Holodomor og mit digt blev jeg samme aften udsat for ’troldestorm’.
En lagde mit navn og adresse op på twitter, ”Vi ved hvem du er og hvor du bor” måske også med det håb at andre ville chikanere.
Da jeg delte opslag om March of Millions 8. december blev jeg af trolde føjet til en liste med folk der støtter ’Nazi’ plus et par andre lister.
Da Russerne ned skød MH17 delte jeg digtet, og min mail, min twitter, min facebook blev angrebet. Det blev anmeldt til det danske politi, men de gjorde ikke andet end modtage anmeldelsen.


TROLDE OG NYTTIGE IDIOTER
Putins troldehær
i hybridangreb sammen
med idioter



PUTINS MAFIA TROLDE
troldefabrikken
i Kreml laver bomberne
til net angrebet











Do you know what happens when I share information about Putin and his war in Ukraine? When my words are shared, there is an army of trolls attacking from different places and not least from Russia. Its both paid trolls and useful idiots.


When I shared pictures of my light in the window on Memorial Day for millions of victims of Holodomor and my poem, I was subjected to a 'troll storm' that evening.

One posted my name and address on twitter, "We know who you are and where you live" maybe also with the hope that others would harass.

When I shared posts about the March of Millions on December 8, I was added by trolls to a list of people who support ‘Nazi’ plus a few other lists.

When the Russians shot down MH17 I shared poems, and my mail, my twitter, my facebook were attacked. It was reported to the Danish police, but they did nothing but receive the reports!


TROLLS AND USEFUL IDIOTS
Putin's troll army
in hybrid attacks
together with idiots


PUTINS MAFIA TROLLS
The Troll Factories
in Kremlin make bombs
to net attacks




(www.diis.dk, www.rferl.org, kremlin.ru )

Ingen kommentarer: