søndag den 12. marts 2023

12.03.2023 HENRETTELSEN AF SASHA

12.03.2023 HENRETTELSEN AF SASHA

Fra en Moders mund:

”Jeg så en video
på Facebook,
det er en forfærdelig video
af henrettelsen.
Jeg så den
og
jeg forstod det var min søn
jeg skreg – SASHA!!!
Det var et chok!
Sasha!

Videoen stopper
og jeg ser den igen.
Jeg stirrer, det er Sasha
det er min Sasha.
Jeg ringede til Yulia
min svigerdatter,
og sendte hende et link på Viber.
Hun så den og sagde
det er vores Sasha.

Misha mit barnebarn
sagde det samme.
Det er vores far,
han raser
Farmor, det er vores far.
Han ringede næste dag

det er vores far!
Jeg genkendte ham
den måde han ryger
den måde han står
det er vores far!
Der kom en gråd
fra bunden af hans hjerte
han græd en masse
han hulkede i telefonen.”

En russisk krigsforbrydelse
under kommando af Alexi Milchakov
med kaldenavnet ”Serb”
han bære en tatovering
”Kosovo er Serbien”








Ingen kommentarer: