onsdag den 1. marts 2023

02.03.2023 INGEN BORGERKRIG

02.03.2023 INGEN BORGERKRIG

Jeg ved ikke
hvor mange gange
jeg skal sende
beviser til danske journalister
før de forstår
at Putin invaderede i 2014
og det ikke har været
en ukrainsk borgerkrig fra 2014 til 2022.

Radio 4
radioen der ’taler med Danmark’
havde den sidste
mandag i februar 2023
fredsduen Jan Øberg
i studiet
det var ham
der i sin tid ville sende
psykologer til Balkan
for at stoppe
serbernes massevoldtægter
måske gik Kasper Harboe
i ’Øbergselvsving’
da han til en
fredsovergivende politimand sagde
’lagde borgerkrigen ned.’

Jeg sendte min anden
SMS den morgen til Radio4
men ’taler med Danmark’
omfattede ikke mig.
MH 17 retsagen
har lige slået fast
at separatist-områderne
var russisk kontrollerede områder.

Der var mindst 25.000 russiske
tropper stationeret fast i området,
afslørede en korruptionsdom
i Rostov on Don 10. november 2021.






Ingen kommentarer: