onsdag den 6. april 2022

07.04.2022 AUSCHWITZ PÅ HJUL

 

07.04.2022 AUSCHWITZ PÅ HJUL

Jeg så engang
udregninger på hvordan
Hitlers Endlösung skulle udføres.
Når jeg i dag ser
hvad der sker i Ukraine
ved jeg ikke om
Putins folk har
lavet tilsvarende
udregninger,
jeg tror det næppe
når jeg tænker på
russisk evne til at løse ting,
der er ikke meget
tilbage når Putins folk har
fået deres andel
ind på en panamapapers konti.

Men
når de russiske drenge
ringer hjem
til deres mødre
taler de om
tivoliskydning
efter ukrainske børn i Mariupol.
Tænk det foregår
på årsdagene for
henrettelserne i Katyn.
Er der en storrussisk djævel
inde i russiske soldater,
måske Putin
hvis han kigger
sig i spejlet
kan se Z plus Z
sat sammen som et hagekors.

Endlösung
Putin har lanceret
Auschwitz på hjul
når
de mobile krematorier
kører
til Mariupol
og brænder de civile ofre
for russiske kugler.

Putin
at fjerne din Z-tænkning og alle
Z’er fra verden
er den virkelige
denazificering.








Ingen kommentarer: