fredag den 18. oktober 2024

19.10.2024 RAMMSTEIN SPILLER OKEAN ELZY

19.10.2024 RAMMSTEIN SPILLER OKEAN ELZY

Ramstein er både en flyvebase
og stedet hvor natolandene mødes
når de skal opdatere deres støtte til Ukraine.
Vi mødte flyene
inden vi lærte Rammstein musikken
dengang der var fred i Europa.

Har I mærket
Rammstein lydbølgerne vibrere
kroppen
og lysshowet?

Nu spiller Rammsstein
Okean Elzy
på ukrainsk.
Solidaritetsmusik
med Ukraine
Till Lindemann synger for

Slava Ukraini
Heroyam Slava

’Hold om mig

Hvornår vil dagen komme
hvor krigen vil slutte?
Jeg mistede mig selv
når så ned i mørket.


Hold om mig, hold om mig, hold om mig
hold fast om mig, lad mig ikke gå
Hold om mig, hold om mig, hold om mig
Lad vores forår komme


Jeg blotter min sjæl
Den lægger sine våben ned.
Kan det virkelig passe,
at den længes så meget efter varme tårer?


Hold om mig, hold om mig, hold om mig
Hold fast om mig og lad mig ikke gå
Hold om mig, hold om mig, hold om mig’







Ingen kommentarer: