torsdag den 30. maj 2024

31.05.2024 RUSSISKE FORBINDELSER

31.05.2024 RUSSISKE FORBINDELSER

Venstre
min fars parti
fra dengang man
vidste hvor I var.

Forsvarsministeren
og den forrige
går hundrede procent
ind for Ukraine.

Men nu til EP valget
har I Ulla Tørnæs
med manden der stadig
gør gode svineforretninger
i Rusland.

I har også indtil
nogen gravede i hendes russiske forbindelser
Sascha Alexandre Bessmertnaia
som blikfang på plakaten
men ved I godt
hun giver uldne svar
om støtten til Ukraine,
at hun har arbejdet
for den Putin-styrede
European Russian Forum
der modarbejder
det venstre ellers står for.

Jeg har arbejdet mod Putin
siden 1999
da han sprængte egne højhuse
jeg kender en del russere
jeg stoler på
men ikke jer der arbejder
for Putins tjenester

jeg stoler heller ikke på dig
Sascha Alexandre Bessmertnaia
lige så lidt som jeg stoler på
Alternativets Irina Bjørnø.










Ingen kommentarer: