søndag den 5. maj 2024

06,05.2024 ET KNUS MED OKEAN ELZY

06.05.2024 ET KNUS MED OKEAN ELZY

Gallafest i Kharkiv
de unge studenter
danser blandt
ruinerne.

Okeans Elzy
synger om at holde om
som en fugl
du holder om
og slipper fri
et ukrainsk knus
giver styrke til friheden.

Den ukrainske frihed
midt i terrormissilerne
der forsøger at udslette
Kharkiv.

De unge danser for Ukraines fremtid.
kulturbyen Kharkiv vil leve
Kharkiv vil overleve
som en fugl
der slipper fri af det russiske terrorbur

Okeans Elzy
vil synge nye sange for os nu
og når Ukraine er sluppet fri
ud af det russiske bur.

Det er tredje år
i træk
de ukrainske studerende
danser ud i verden
blandt ruinerne af deres by.

Hold mig tæt
så jeg kan overleve
de rædsler russerne
hver dag spreder
Hold mig tæt
Hold mig tæt
Hold mig tæt.






Ingen kommentarer: