torsdag den 5. september 2024

06.09.2024 WEIMAR VERSION 2024

06.09.2024 WEIMAR VERSION 2024

En tredjedel af stemmerne
var dengang nok
hvad med nu?

Skriver vi også
Berlin Babylon version nutid.
Hvem arbejder efterretningsvæsenet
for?
En tyndbenet
Nordstream efterforskning med en
stor del falske flag
plantet fra øst.

I går blev jeg truet
med politi fordi jeg var lidt
for begejstret
for ukrainerne angreb
mod olieindustrien
nær Moskva.

De ser verden på hovedet
jeg glemmer aldrig
de unge synge
nazisange
på campingpladsen ved Senftenberg

De brune hedder nu AfD
og føreren er Putin i Moskva.
Men vejen blev banet
af Schröder
Merkel
Warnig
og Schwesig
hov jeg glemte
Wagenknecht.

Men så kan de jo også
fortsætte Berlin Babylon
helt op til nutid.

PS jeg har lige holdt sommerferie i
Sauerland og Rheingau
i godt selskab med tyskerne.








Ingen kommentarer: