torsdag den 23. november 2023

24.11.2023 JESPERS KRIG

24.11.2023 JESPERS KRIG

Der er mennesker
der gør en forskel
i denne verden.
Jesper vores ven.
Du er en af dem.

Jeg mødte dig først
i den virtuelle verden
ja, den kunne også noget for 10 år siden.
I virkeligheden
var det en 8. maj
på Pervak

Og vi gik alle
med Røde Stofvalmuer
fordi det var
dagen for minde og forsoning
mens vi drak ukrainsk vodka
og spiste ukrainsk mad
Du var allerede dengang
startet med at køre
Biler til Ukraine.

Når jeg skal fortælle andre
hvem du er
og hvad du gør
siger jeg også

RAMMSTEINCOMPUTERE TIL FRONTSKOLER
krigsbørnenes håb
om dagen efter krigen
skærme i mørket


På min opslagstavle
er der en liste med navne
kors og datoer.
Jeg er sikker på
at din liste
er meget længere.

Vi hædrer bedst alle heltene
ved at støtte endnu mere
send så for pokker
nogle penge til
Biler til Ukraine
på mobile pay
669994

og køb den her bog
Jespers Krig.

(Foto Thomas Gam Nielsen og Jesper Lindholt)








Ingen kommentarer: