søndag den 18. juni 2023

19.06.2023 WIESENTHAL VERSION 2023

19.06.2023 WIESENTHAL VERSION 2023

Den gamle jødiske krigsforbryderjæger
levede for at give retfærdighed
til ofrene for Hitlers Endlösung.
Ved I godt at Simon Wiesenthal blev født i Ternopil?

Andre må tage over og jage
Putins krigsforbrydere der vil lave
Endlösung version 2023
mod det ukrainske folk.

Jeg lover jer
så længe
jeg kan skrive ord
så længe
jeg kan tænke tanker
så længe
jeg er et frit menneske
så længe
vil jeg jage de her krigsforbrydere.
Bruge min tid
på at de her afskum af mennesker
bliver stillet for en dommer
og dømt
for deres kastraktioner
af de ukrainske krigsfanger.









19.06.2023 WIESENTHAL VERSION 2023


The old Jewish war criminal hunter

lived to give justice

to the victims of Hitler's Endlösung.

Do you know that Simon Wiesenthal was born in Ternopil?


Others must take over and hunt

Putin's war criminals who want to do

Endlösung version 2023

against the Ukrainian people.


I promise you
as long as

I can write words

as long as

I can think thoughts

as long as

I am a free person

so long

I want to hunt down these war criminals.

Spend all my time

so these scum of people

will be brought to a judge

and convicted

for their castrations

of the Ukrainian prisoners of war.


Ingen kommentarer: