mandag den 16. januar 2023

17.01.2023 GRINENDE TROLDE

17.01.2023 GRINENDE TROLDE

Som om terroren
ikke var slem nok
blev jeg trollet,
hver gang jeg delte mit digt
om højhuseterroren
var der en trold
der delte grinesmiley
som kommentar.
Og en hyldest til terroren,

hvad er det for en verden
vi lever i
folk der støtter Putin
glæder sig over
at uskyldige er blevet dræbt
af terrormissilet
Kh-22 med 950-kilo sprængstof.

Trolden her skulle være en
italiener i Ohio
profilbilledet er en mand
men der står kvinde,
trolden kan ikke skjule sig bag
den ikke ved noget om
hvad der sker
ikke kan se røgen
fra skorstene
som tyskerne sagde
de her Zwastika støtter
er stolte af deres Putin.

Jeg kan blokere troldene
på Facebook og Twitter,
men hvordan kan jeg
få dem til at forstå
de forsvarer krigsforbrydelser.








Ingen kommentarer: