27.06.2026 BRÆNDSTOF HUNGER GAMES
Hej Russere
er I
stadig stolte
af jeres land
og jeres sølvbryllupsleder.
I skulle have sagt nej
til ham
da han
sprængte
egne højhuse
dengang i 1999.
Nu
har I brændstof hunger games
alle jer Nobodyer
som måske
ikke
vil have jeres børn i krig
men imperiet har ret til
at udrydde alt Ukrainsk
fordi Putin siger
"vores
vugge står på Krim
og ukrainsk frihed er nazisme."
Timer i kø
og så "Benzina Njet"
Putins
Zwastika verden
er løbet tør
pengene til luftforsvar er
stjålet
og ansvaret
er røget ud af vinduet.
Hvis
der er noget værdighed
vil I lade jeres bil stå
og gå
i samlet flok
til Den Røde Plads
omdøbe den til
Frihedspladsen
og skabe en russisk Værdighedsrevolution,
i stedet for Brændstof Hunger Games







Ingen kommentarer:
Send en kommentar