torsdag den 18. juli 2024

19.07.2024 UKRAINSK PARAMEDICINER TIL TRUMP

 19.07.2024 UKRAINSK PARAMEDICINER TIL TRUMP

”Amerika og resten af verden
var chokeret over angrebet på
Præsidentkandidaten Donald Trump.

Selvom jeg håber
han har det godt
og kommer sig,
har jeg et par spørgsmål til ham.
Først,
hvorfor dræbte hans sikkerhedsfolk
skudmanden?
Hvorfor prøvede de ikke at forhandle med ham?
Hvorfor prøvede de ikke at få
en slags fredsaftale med ham?

Vi har alle set det.
Faktisk ramte han øret,
men ingen ved det.
Ønskede han i virkeligheden hele øret,
eller kun en lille del af det?
Så jeg mener faktisk Trump skulle have givet
ham et lille stykke øre
for at undgå det store skyderi.
Lyder jeg ekstrem dum?

Nøjagtig.
Og det er sådan du lyder for ukrainerne
når du byder os
at forhandle med en morder.

Som jeg sagde
jeg håber virkelig at Hr. Donald Trump
vil komme sig.
Og jeg håber også at Hr. Donald Trump
nu
har en bedre forståelse af
hvordan det føles
når en prøver at dræbe dig,
hvad din reaktion
og dit svar bør være!”

Frit efter en Paramediciner
ved Ukraines væbnede styrker.
Hvis I har hans navn,
send det til mig.
Tak! 






Ingen kommentarer: