tirsdag den 19. marts 2024

20.03.2024 PUTINS ORTODOKSE KIRKE

20.03.2024 PUTINS ORTODOKSE KIRKE

Troen er for mig
noget der bæres i hjertet.
Ikke som vievand
på våben til krigsforbrydelser,
eller som krigsråb.

Den Russisk Ortodokse kirke
er en del af
putins hemmelige tjenester
med Kirill i spidsen,
de bør ikke have lov til
at operere frit
i Danmark.

Jeg har selv et minde
fra den russiske ortodokse kirke
i Wiesbaden,
der var ingen adgang for mig
da de så min trezyb
jeg bærer tæt på mit hjerte.
Da jeg ikke helt forstod
kom en vagt imod mig
en russisk magt i Tyskland.

Det er misforstået dansk
religionsfrihed når
den russisk ortodokse kirke i Danmark
får lov til køre
deres eget russiske spil.
De ser så uskyldige ud
de russiske nonner
men der står en russisk magt bag dem.











Ingen kommentarer: