onsdag den 30. marts 2022

31.03.2022 IRPIN BEFRIET

 31.03.2022 IRPIN BEFRIET


Putin sagde hans mål
var at befri Ukraine
demilitarisere og afnazificere Ukraine
men han kan da ikke befri
nogen med hans
Z-hagekors invasion.

Hvordan voldtager man et land
jeg skrev for flere år siden digtet,
Putins invasion i Ukraine
startede også i 2014


MAJESTÆTSFORNÆRMELSE
når en præsident
voldtager naboerne
PutinHuilo

Og Putin bærer
en voldtægtkultur
når jeg hører Putin tale til
Volodomir Zielenskyj
om du kan lide det eller ej
det er din pligt, min egen”

Vi er ikke hans
svarede Zielenskyj.


Men Putins tanke
er måske forklaringen på den
voldtægtskultur hans Z-mænd bringer med sig
når de terroriserer Ukraine.


I Irpin
skød z-mændene en kvinde
hendes datter på 15
måtte hjælpeløs se på
hvordan hendes mor
forblødte
uden hjælp fra de russiske soldater
de næste mange dage
holdt de den 15 årige fanget
voldtog hende efter tur
og filmede
deres gruppevoldtægt.

Den russiske verdens

mænd
med deres version af befrielse
er det Putins tale til verden
’om I kan lide
min pik eller ej
det er jeres pligt
at tage den.’


Det er derfor jeg
kalder Putin et Pikhoved som er
den rigtige oversættelse af Huilo.

Den 15 årige ukrainske pige
og
alle de andre voldtagne
vil nok aldrig
tale om Putins russere
som brødre.
Brødre
voldtager ikke deres søstre!

Sådan gør
de ikke i Ukraine
eller andre steder i den verden
jeg går ind for
og ukrainerne kæmper for at være en del af.






Ingen kommentarer: