søndag den 31. december 2006

Godt nytår og tak for det gamle.

Jeg vil ønske jer alle et godt nytår, og tak for det gamle der snart forsvinder. Lige nu tænker jeg mest på alle de spændede mennesker jeg har mødt. Det fylder heldigvis mere end alle de modbydeligheder som nyhedsudsendelserne hele tiden fylder os med.
I VERDEN LIGE NU sprang jeg ud i en kortform som er meget nytænkende i min skriveverden. Det havde jeg ikke regnet med da jeg for et år siden sidst fejrede nytår. I får her en buket sms digte.

mand med hat, møder
anden mand med hat, hilser
og går videre


tvedelte tunge
spiller langt ind i sjælen
slangernes skønhed


ny meddelelse
jeg elsker dig, elsker dig
besvar ny besked


en duft af hvidløg
gæst i samtalekøkken
integration?


Frihedsgudinden
menneskerettigheder
Guantanamo

Bjarne

Ingen kommentarer: