fredag den 9. februar 2024

10.02.2024 ZWASTIKA UNGDOM

10.02.2024 ZWASTIKA UNGDOM

Jeg tror jeg skrev det her op til
fodbold VM i Rusland

HITLER JUGEND VERSION 18
Putins ungdomshær
træner ruslands unge til
at gå i strækmarch

Men når jeg ser Børnene
i Den Russiske Verden
så kan jeg ikke se forskel
på Hitler Jugend og Putins Junarmija.

Fra scenen synger Putin børnene

”Vores hær vil altid beskytte.
Snart vil jeg vokse op og ønske at blive militærkemiker.
Bomber af dej vil jeg lave.
Den russiske hær - den venter på mig.
Stærk, modig og tapper
stærk i ånden og vigtigst af alt.
Vores hær - den vil altid beskytte.
Vores hær er stærk i ånden.”
De marcherer i takt
til Putins stjålne vanvid.

Hvad var det nu verden gjorde
for at stoppe Hitler og hans Jugend.
Det er nu i
Den Russiske Verden.

Zwastika skal stoppes.

Tak til Bjørn Johan Berger https://www.facebook.com/profile.php?id=1476328087






Ingen kommentarer: