fredag den 17. november 2023

18.11.2023 MISINFORMATION KODENAVN "EUROMAIDAN-3"

18.11.2023 MISINFORMATION KODENAVN EUROMAIDAN-3


Kodenavnet er ”Maidan-3”
Putin vil nu også stjæle Maidan,
og det ser ud til
at det allerede virker.
Hold lige øje med
hvor mange artikler danske
medier
nu deler om Ukrainsk
Krigstræthed
Korruption
Zelenskyj og valg
Front stilstand.

Jeg ved ikke hvor mange
der sidder på trolde fabrikkerne
jeg ved heller ikke
hvor mange
PR folk her i vesten
der er på Putins lønningsliste.

Jeg ved bare
at med den opmærksomhed
de har ofret
en dansk digter siden 2013
så må de være mange
og de laver påvirkning
hos mange der ikke aner
at de fremfører et russisk
narrativ.

Jeg gjorde det nok selv
dengang i 80erne
hvor jeg stod forrest på scenen
til
Kultur for fred.










Ingen kommentarer: